معرفی تاپ ترین ها

معرفی تاپ ترین های هر حوزه

معرفی تاپ ترین ها

معرفی تاپ ترین های هر حوزه

در اینجا ما به معرفی بهترین و باکیفیت ترین موضوعات می پردازیم و سعی در معرفی تاپ ترین های هر حوزه داریم.

خرید کرم پودر جوان کننده

 

 

یکی از اقدامات مهم خانم ها برای آرایش کردن خرید کرم پودر مناسب صورت و پوست است. کرم پودر ابزار آرایشی است که می تواند صورت شما را روشن و شفاف تر کند، لکه ها و عیب و ایرادات پوست را بپوشاند و به شما صورتی زیبا و یک دست می دهد.

 

اما همانطور که خرید کرم پودر بسیار لذت بخش است باید یک سری موارد را رعایت بفرمایید تا علاوه بر زیبایی، سلامت پوستتان هم حفظ شود. در این مقاله تصمیم داریم نکاتی را مطرح نماییم که در راهنمای خرید کرم پودر به کمک شما بیاید و باعث شود از خریدتان راضی باشید.

 

کرم پودر زیر ساخت آرایش شما را می سازد اما آرایشی که زیر ساخت نداشته باشد چندان زیبا به نظر نمی رسد.این زیر ساخت با پنکک به کمال خود می رسد.

زمانی که در آرایش لکه های صورتتان را نمی پوشاند و در مقابل با رژ لب، لب هایتان را جذاب می کنید و رنگ شادابی به آن می بخشید، اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد و آن هم این است که لکه های روی صورتتان نمایان تر خواهد شد. اما متاسفانه این قضیه، از زیبایی ذاتی و خدادادی شما هم می کاهد.

 

راه حل، خرید کرم پودر مناسب پوستتان است. این ابزار آرایشی می تواند قسمت ها و لکه های تیره موجود رو پوستتان را به خوبی کاور کند.

اما عچله نکنید. نمی توان هر کرم پودر را خرید و استفاده نمود. برای خرید کرم پودر نیاز به راهنمایی دارید و پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید.

 

خرید کرم پودر

 

خرید کرم پودر را این گونه انجام دهید.

پوست همه افراد دارای مقدار متفاوتی چربی و رطوبت است. همان طور که پوست ها با هم متفاوت است لوازم آرایشی و بهداشتی که خانم ها استفاده می کنند هم باید با هم متفاوت باشد و  به پوست خاص شما بسازد یا به اصلاح روی پوستتان بخوابد. برای اینکه بتوانید وسایل آرایشی مناسبی را انتخاب کنید باید نکاتی را هنگام خرید کرم پودر در نظر بگیرید.

 

 

پوست ها در یک تقسیم بندی کلی شما سه گروه زیر است:

  • پوست های معمولی و نرمال
  • پوست های چرب و آکنه دار
  • پوست های خشک

پوست شما در کدام یک از دسته بندی ها قرار می گیرد؟

 

 

 

راهنمای خرید کرم پودر برای پوست های چرب و آکنه دار

خانم هایی که دارای پوست چرب است باید هنگام خرید کرم پودر بیشتر دقت کند. این نوع پوست ها باید مواد آرایشی خریداری نمایند که چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کند. مهم ترین نکته که باید در هنگام خرید کرم پودر مناسب پوست چرب دقت کرد این است که روی محصولی که خریداری میکنید نوشته شده باشد بدون روغن یا FREE OIL. 

 

پوست هر چند ساعت یک بار چربی تولید می کند این میزان در پوست های چرب بیشتر است. حالا در نظر بگیرید که از مواد آرایشی استفاده می کنید که این چربی را تشدید می کند. صورتتان چرب تر و زمینه ساز بروز جوش و آکنه خواهد شد. 

 

خرید کرم پودر

 

 

خرید کرم پودر برای پوست های خشک

کرم پودر برای پوست های خشک دارای میزان تعیین شده ای چربی و روغن طبیعی است.

اگر صورتتان خشک شد و دچار سوزش و خارش گردید بدانید که هنگام خرید کرم پودر دقت لازم را نکردید و وسیله آرایشی نامناسب پوست انتخاب کرده اید. در این بین کرم پودرهایی وجود دارد که در کنار کاور و پوشانندگی خاصیت آبرسانی به پوست را دارا است. با اینکه شاید هنگام خرید کرم پودر هزینه بیشتری را پرداخت کنید اما در بلند مدت صرفه جویی خواهید کرد و سلامتی پوستتان هم تضمین می شود.

 

افرادی که دارای پوست خشک هستند باید قبل از استفاده از مواد آرایشی مقداری از خشکی صورتشان را برطرف کنند. این کار با استفاده از یک پرایمر یا کرم های آبرسان و مرطوب کننده محقق می شود. این کرم ها میزانی از خشکی را برطرف می کند و بقیه کار با کرم پودر است. هنگام خرید کرم پودر دقت کنید که نوعی را انتخاب می کنید که چربی داشته باشد. کرم پودر بدون چربیی پوست صورتتان را خشک تر و پوسته پوسته می کند.

 

مورد دیگری که باید هنگام خرید کرم پودر در نظر بگیرید که روی نمای کلی آرایشتان تاثیرگذار خواهد بود، رنگ کرم پودر انتخابی شماست. 

 

 

خرید کرم پودر براساس رنگ پوست

 در ابتدا رنگ، سردی و گرمی پوستتان را بشناسید رنگی که خرید کرم پودر را انجام می دهید باید در طیف رنگی پوست شما باشد. نه خیلی روشن تر و نه خیلی تیره تر. 

کرم پودر انواع مختلفی دارد که شما باید یکی از آن ها را متناسب با میزان کاوری که نیاز دارید خریداری نمایید. اینکه شما چه میزان قدرت پوشانندگی را از کرم پودر انتظار دارید بسته به نوع پوست و میزان لکه های موجود پوست است.

 

این نکته را هنگام خرید کرم پودر در نظر بگیرید که هر چه قدرت پوشانندگی کرم پودر بالاتر رود لایه بیشتری روی پوست ایجاد می کند. این نوع لوازم آرایشی را به مهمانی ها و مراسم خاص محدود کنید تا به پوستتان آسیب وارد نشود.

 

 

 

 

 

کرم پودر با این خصوصیات راه های تنفس پوست را میبندد و به ان آسیب وارد میکند. در نتیجه هنگام خرید کرم پودر دقت کنید که این محصول آرایشی را برای چه مراسمی، می خواهید استفاده کنید. اگر پاسخ شما استفاده روزانه است حتما از نوع سبک آن انتخاب نمایید.

 

برخی از برندهای آرایشی همان گونه که زیبایی شما برای آن ها مهم است، سلامتی شما هم دارای اهمیت است.. مثلا کرم پودر می تواند خاصیت ضد آفتاب نیز داشته باشد. شما با خرید کرم پودر حاوی spf خود را از خرید کرم های ضد آفتاب بی نیاز خواهید کرد.

 

 

 

 

منبع : روبی سان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۱
cosmetic sanitary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی