معرفی تاپ ترین ها

معرفی تاپ ترین های هر حوزه

معرفی تاپ ترین ها

معرفی تاپ ترین های هر حوزه

در اینجا ما به معرفی بهترین و باکیفیت ترین موضوعات می پردازیم و سعی در معرفی تاپ ترین های هر حوزه داریم.

گاهی با ذوق سلفی می گیریم اما با دیدن عکس از هم متنفر می شویم! چرا؟ زیرا احساس می کنیم بینی ما بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد! الگوی بینی همه یکسان است. در مطالب قبلی گفته بودیم که بیهوده از خود انتقاد نکنید! اما اگر احساس خوبی ندارید و همیشه از گرفتن عکس های دسته جمعی و تگ کردن دوستان خود در اینستاگرام خودداری می کنید.

 

 

 

کوچک کردن بینی با آرایش : کانتورینگ و هایلایت در آرایش صورت!

کانتورینگ و هایلات یعنی چه؟!

 

یعنی با استفاده از سایه ها و لوازم آرایشی که تیره تر/روشن تر از پوست شما هستند، بینی خود را باریکتر و کوچکتر نشان دهید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این روش بینی شما را خیلی کوچک نمی کند. همچنین اگر بینی بسیار بلندی دارید، کانتورینگ بینی شما را کوتاهتر از نیمرخ نشان نمی دهد.در کانتورینگ صورت به نکات زیر توجه کنید: می توانید از لوازم آرایشی پودری یا کرم استفاده کنید.

 

البته پاک کردن مواد آرایشی پودر شده راحت تر است. به خاطر داشته باشید که برای باریک کردن بینی با آرایش از آرایش مات استفاده کنید، نه براق. زیرا پوست شما چرب به نظر می رسد. همچنین به رنگ پوست خود توجه کنید! برخی از رنگ های پوست زرد / گرم هستند. در حالی که رنگ پوست برخی دیگر صورتی / سرد است. رنگ تیره ای را انتخاب کنید که 2 تا 3 درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.

سایه روشن (هایلایتر) را انتخاب کنید که 2 تا 3 درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد. شما به ابزارهای مخصوص کانتورینگ نیاز دارید. اگر از لوازم آرایشی پودری استفاده می کنید، یک برس نرم انتخاب کنید. اگر از لوازم آرایشی خامه ای استفاده می کنید، برسی با موهای سفت تر انتخاب کنید.

همچنین از اسفنج های کانتور با سر کمی تیزتر برای پاک کردن استفاده کنید. قبل از کانتورینگ از پرایمر یا کرم پودر آرایشی استفاده کنید. این کار منافذ و عیوب پوست شما را پنهان می کند. همچنین محو کردن طرح کلی را آسان تر می کند. به یاد داشته باشید که رنگ پرایمر باید با رنگ پوست شما یکی باشد. راستش را بخواهید هنگام خرید پرایمر ابتدا آن را روی صورت خود امتحان کنید.

 

 

کوچک کردن بینی با آرایش : تکنیک های آرایشی ضروری برای کوچک کردن بینی

 

چطور کانتور کنیم؟!

این روزها اغلب کلمه "طرح و برجسته" را می شنویم. حتی می توانید ویدیوهای آموزشی کانتورینگ و هایلایت را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام تماشا کنید! چگونه می توانیم کانتور کنیم؟
 
 
 
 
 
  • اگر بینی پهنی دارید:

ابتدا با هایلایتر یک خط باریک در مرکز بینی (از بالای بینی تا نوک بینی) بکشید. اگر این خط ضخیم باشد، بینی شما بزرگتر به نظر می رسد! سپس این خط را با نوک یک اسفنج کانتورینگ پاک کنید. سپس نوبت به سایه ها می رسد. با یک برس تمیز و زاویه دار، سایه چشم را از گوشه های داخلی چشم تا نوک بینی بزنید. اگر می خواهید سوراخ های بینی خود را کوچکتر کنید، سایه های دو طرف بینی را با هم ترکیب کنید. پس مانند مرحله قبل ناپدید شوید!

 

 

کوچک کردن بینی با آرایش : تکنیک های آرایشی ضروری برای کوچک کردن بینی

 

 

  • اگر بینی بلندی دارید:

مراحل بالا را انجام دهید، فقط سایه را به نوک بینی‌تان هم بزنید. سپس آن را به سمت بالا محو کنید. این کار بینی‌تان را سربالا و کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

  • اگر نوک بینی‌تان به نسبت پهن‌تر است:

سایه تیره را از گوشه‌های داخلی چشم خود به سمت نوک بینی به شکل یک U یا V بکشید. اما نوک سایه را زیاد تیز نکنید. چون بینی‌تان غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

  • اگر بینی‌تان کج است:

با سایه تیره، در دو طرف بینی دو خط کاملا صاف بکشید. اما سایه را به نوک بینی نزنید.

 

کوچک کردن بینی با آرایش : تکنیک های آرایشی ضروری برای کوچک کردن بینی

 

کوچک کردن بینی با آرایش : کاری کنید بینی‌تان جلب توجه نکند!

یک رژ لب براق و پررنگ بزنید!

 

برای باریک کردن بینی با آرایش ابتدا دور لب ها را خط بکشید. مقداری خط لب روی لب هایتان بزنید. سپس رژ لب را بزنید. همچنین می توانید از برس مخصوص برای زدن رژ لب استفاده کنید. در صورت لزوم مقداری رژ لب را با دستمال کاغذی مالیده و لایه دوم را بمالید.
 
 
 

چشمان‌تان را غلیظ آرایش نکنید!

با این کار مرکز صورت بیشتر به چشم می آید. به همین دلیل بهتر است از رنگ های خنثی برای طبیعی جلوه دادن چشم ها استفاده کنید. از کانسیلر برای پنهان کردن سیاهی زیر چشم استفاده کنید. رنگ کانسیلر باید با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. از انگشت حلقه برای زدن کانسیلر استفاده کنید. سپس آن را به سمت گونه ها مخلوط کنید.

 

 

 

مدل موهایتان را عوض کنید!

موهای مجعد یا موج دار بیشتر از بینی بزرگ جلب توجه می کنند! به یاد داشته باشید که موهای خود را از وسط حالت ندهید. با این کار مرکز صورت بیشتر به چشم می آید. در عوض، فکر خود را به سمت چیزهای خوب زندگی منحرف کنید. از کدام مدل مو استفاده نکنیم؟ برخی از مدل های مو توجه را به مرکز صورت و بینی جلب می کنند. به عنوان مثال، اگر چتر داشته باشید، مردم نمی توانند در چشم شما نگاه کنند، بنابراین توجه آنها به بینی شما جلب می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۰
cosmetic sanitary

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی